blogu nasıl buldunuz ?

28 Eylül 2011 Çarşamba

PS3 PES2012 çıkış tarihi belli oldu ! 29 Eylül !!

PES2012 !




Pes 2012 demo ile bugün tanışma fırsatı buldum ve ard arda 3 maç yaparak neler değiştiğini görmeye ve kişisel görüşlerim olarak bunları size ulaştırmaya karar vererek bu yazıyı yazdım.
Demoda gelen 6 takımı da rakip olarak yada kendim seçerek kullanma şansı buldum.Yaptığım 3 maçtada yenilmem bana ne oluyo lan! dedirtti.Pes3 den beri devam eden pes serüvenim’de kötü başladığım hele hele bu kadar kötü başladığım bir seri olmamıştı…
Oyunda Gözüme ilk Çarpan Yenilikler:
Oyuncuların ev sahibi ve deplasman seçimlerinin olduğu sayfada karakter seçimide var oyun içinde hazırladığınız bir karakter ile sizin ;
_Özel Hareket Ayarlarınız
_Oyuncu Seçim Yardımı Ayarlarınız
**_Pas Yardımı Ayarlarınız(Yeni Özellik)
Bu karaktere yükleniyor ve oyuna girerken karakterinizi seçerek bunları tekrar yapmaktan kurtuluyorsunuz.Burada ** ile işaretlediğim pas yardımı olayı PES 2011 ile gelen 360 derece pas kombinasyonunu zor olmasından dolayı sevmeyenlerin imdadına bir nebze de olsun yetişecek bir seçenek.Pasın yönlendirildiği yerdeki oyuncuya gitmesini kolaylaştırıyor.Bu Seçenekde 5 seviye var seviye seviye size pas yardımını arttırıyor ve isabetli pas oranını arttırıyor.Bu özellik gerçekçiliği bir anlamda azaltan bir özellik gibi dursada kullanıcının tercihine bırakılması ise popülerliği arttırmak için iyi olmuş.
Kamera sisteminde ise büyük bir değişiklik yok varsa da henüz gözüme çarpmadı.Bu nedenle bu konu hakkında çok birşey yazamayacağım görsellik bakımından ise son yıllarda PES serilerinde neden daha canlı renkler seçilmediğini anlayamıyorum.Soluk renkler kullanılması hiç hoşuma gitmiyor.Neden bu renkler kullanılıyor çok anlam veremiyorum…
Yukarıda 3 maç yaptığımı yazmıştım.Bu maçlardaki gözlemlerimi yazarak yazımı tamamlayayım.Oynanabilirlik olarak pes2011′e göre daha kolay gibi gelsede aynı durum bilgisayar içinde geçerli olduğu için ve yapay zekanında güçlü olmasından dolayı sizi hiç olmadığı kadar zorluyor.İlk maçımımda MANU’yu seçerek Milan’a karşı oynadım ve 1-6′lık hezimetle ayrıldım.Oyuncuların özellikle teknik oyuncuların çok fazla alternatife sahip olması sizin hamle olayınızı çok azaltıyor.Özellikle savunmamla bu zamana kadar övünürken bu fark ne oluyo lan! dedirtti bir kez daha .
Oyun içinde kalecilerin kolay gol yediği hissinede kapıldım açıkcası buna neden olan şutların kaleye yavaş gidişi de olabilir.Henüz çok sert bir şutum kaleyi bulmadı veya böyle gol yemedim ya orta kafa yada tıngır mıngır giden şutların gol olması dışında gol opsiyonuna rastlamadım.
Çalım becerileri PES2011′e göre arttırılmış ve bu ilk başlarda bilgisayara karşı oynuyorsanız size zor anlar yaşatacak.Tekniği yüksek oyunculara top geldiğinde bu oyuncuların top kontrol edişinin sürüşünün ne kadar farklı geldiğini hissediyorsunuz.
Şimdilik yazabileceğim bu kadar daha fazla gözüme çarpan ayrıntıyı bu sayfadan takip edebilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder